Apr 12, 2015

#01

Blog yang dah  bertahun takde penghuni. Kini kembali aktif dengan kisah hidup aku yang takde noktah. Mungkin bila aku mati, semuanya akan terhenti. Dengan umur yang semakin meningkat, otak semakin berkembang, fikiran makin bertambah, memori yang makin kabur dlm ingatan. Tapi perjalanan hidup diteruskan tanpa pedulikan org yang tak suka dgn aku, Buruk aku, orang pandang sampai mati baik aku tkde sape yang peduli.

Dunia aku makin jauh dengan dunia aku yang dulu. Bukan nak kata aku baik aku solehah tapi sikit demi sikit aku tinggalkan. Kau siapa nak kata aku mcm tu? Kenapa kau tk pernah brhnti ckp mcm tu.Kau pernah tahu tak betapa lama utk lupakan? Kau ingt tkde perasaan ke, belajar faham perasaan org dan aku pun belajar fahami perasaan org lain juga. Sampai bila kau nak tanam aku dalam lobang kecewa, Tkpe hari kau banyak luck.

Kau nampak aku dari luaran mungkin juga kau perhatikan aku dari jauh atau mungkin kau degar dari mulut org, dan mungkin kau tak cukup kenal aku. Wallahualam"


Bilik,
0056AM