Apr 12, 2015

#02

Bila orang lain bercinta, aku pun sibuk bercinta.
Kenapa? meski kau ungkit yang dulu walhal dah lapok
Tapi kau tak pernah berhenti jadi peminat tegar.
Takpe aku bangga,

Aku bukan taknak bercerita, tapi aku taknak lebih lebih. Bukan sebab aku takut, tapi lebih hati hati drpd yang dulu. Aku bahagia, bahagia yang tak pernah aku dapat selama ni. Sayang tak pernah sampai ke tahap ni mungkin masih dalam jangka yg awal. Tapi seawal ini lah lebih bermakna dari dulu. Bukan nak kata dulu tak baik. Cuma sekarang lebih terbaik dari yang  pernah ada terima kasih korang.
Aku nampak segalanya, tapi pada awalnya terlalu banyak al-kisah pelan pelan kita membangun dengan lebih tegak. Aku bangga dengan kau dengan kasih sayang yang kau tunjuk,pengorbanan kau. Biar apa org nak cakap, tentang aku dan kau hanya kita dua rasa. Sampai waktu kita buktikan. Semoga impian kita akan tercapai sayang,


Love, Irham's
0140AM